Athens

Athens
Athens

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Σκόρπιο ημερολόγιο "φυλακής"

Chain reaction. Σαν την ηλίθια αίσθηση του δέρματος αν βουτήξεις στο παγωμένο νερό. Πάντα ξαφνιάζεσαι όταν το νιώθεις να μυρμηγκιάζει.

"Έφαγε η μαμά; Κάτι καλομαγειρεμένο μυρίζω... Εσύ το έφτιαξες κορίτσι μου;"
"Τα σκουλαρίκια κρίκοι πρωτοχρησιμοποιήθηκαν απ' τους πειρατές, εκτός από αρχαίες αφρικάνικες φυλές. Κάθε κρίκος συμβόλιζε πόσες φορές έκανε κάθε πειρατής το γύρο του κόσμου"
"Βλέπω κάτι πολύ όμορφο μπροστά μου. Αν θέλεις κάτι από μένα, πάρε το περιοδικό. Θα καταλάβω"
"Θα σε σκοτώσω κοπέλα μου. Τι γιατί; Επειδή είσαι κούκλα λες; Επειδή καπνίζεις! Και στο γιο μου τα ίδια λέω..."
"Θες να φύγεις; Το σκέφτηκες καλά;"
"Είναι έξυπνη γυναίκα. Θα τους δυσκολέψει."
"Έχεις αδυνατίσει πολύ. Έχω καιρό να σε δω αλλά... Τρώγε ρε γαμώτο. Έτσι;"
"Τα σημάδια είναι ωραία, δεν στο 'χουν ξαναπεί; Πώς μπορώ να δημιουργήσω οτιδήποτε, όταν έχω στο μυαλό μου κάτι τόσο όμορφο;"

Άρνης. "Παίρνω τις επιθυμίες μου για πραγματικότητα, επειδή πιστεύω στην πραγματικότητα των επιθυμιών μου". Θα σε περάσω από κει. Ξέρω ότι θα σ' αρέσει. Πού αλλού μες το κέντρο της Αθήνας μπορείς ν' ακούς τζιτζίκια όλη μέρα, διάολε;
Ταξίδι με τραίνο, μετά από τόσα χρόνια. Προορισμός ερωτευμένα συνηθισμένος. Θα' θελα να σ' είχα δίπλα μου, να μετράμε τα τσιγάρα.
Θα ξαναγίνει κι αυτό. Σε φιλώ.

1 σχόλιο: